x تبلیغات
sanjeshsevr1

ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی

 علاقه مندان وتعدادشرکت کنندگان دراین رشته 

ظرفیت پذیرش لیسانس به پزشکی 1401 - 1402 محدود بوده و مانند هر سال 10 الی 20 نفر از متقاضیان می توانند موفق به پذیرش در رشته های پزشکی از طریق این آزمون شوند. تعداد شرکت کنندگان آزمون پزشکی از لیسانس نیز با توجه به شرایط خاص پذیرش آن زیاد نیست.

ادامه مطلب

سوالات کنکورریاضی 1401

جواب سوالات اشتباهی

 داوطلبانی که در کنکور ریاضی ۱۴۰۱ شرکت کردند با دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ می توانند درصدهای خود را محاسبه کرده و رتبه شان را تخمین بزنند. سایر

داوطلبان نیز با دریافت این سوالات می توانند خود را برای شرکت در کنکور ریاضی سال های بعد آماده کنند.

سوالات کنکور ریاضی 1401 مدتی بعد از برگزاری این آزمون در دو دسته سوالات داخل و خارج از کشور و دو دفترچه عمومی و اختصاصی به صورت اینترنتی از طریق

سایت سنجش در دسترس تمام افراد قرار می گیرد. معمولا افرادی که در کنکور ریاضی شرکت کردند پس از برگزاری این آزمون به دنبال دانلود سوالات هستند تا بتوانند براساس

پاسخنامه منتشر شده برای این آزمون درصدهای خود در هر درس و رتبه شان را به صورت حدودی محاسبه نمایند.

افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال های آینده را دارند نیز به دنبال دریافت سوالات کنکور ریاضی سال ۱۴۰۱ و سال های قبل از آن می باشند تا با حل این سوالات

خود را برای آزمون سال های آتی آماده نمایند. دریافت سوالات کنکور ریاضی به صورت رایگان و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است. برای راحتی

داوطلبان در امر دانلود سوالات کنکور ریاضی 1401 در ادامه این مقاله لینک دانلود رایگان سوالات داخل و خارج از کشور کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را قرار دادیم.

ادامه مطلب

شرایط آزمون بهیاری

شرایط ثبت نام در آزمون بهیاری

 برای شرکت در آزمون بهیاری دو روش وجود دارد، انتخاب رشته بهیاری در هنگام ورود به پایه دهم و یا شرکت در دوره های بهیاری که جهاد دانشگاهی برگزار می کند. برای ورود به هنرستان بهیاری باید در آزمون مربوطه که شامل 100 تست 4 گزینه ای از دروس اصلی نهم می باشد، نمره قبولی لازم را کسب کنید.

ادامه مطلب

سایت سامانه دریافت کدسوابق تحصیلی آموزش وپروش dipcode medu.ir

اطلاع از نحوه دریافت کد دانش آموزی

 داوطلبانی که دیپلم خود را سال 84 و بعد از آن و مدرک پیش دانشگاهی خود را سال 91 به بعد دریافت کرده اند مشمول سوابق تحصیلی در کنکور هستند. این دسته از داوطلبان به منظور مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی خود باید از به سایت دیپ کد dipcode مراجعه نمایند و مراحل اخذ کد را انجام دهند.

ادامه مطلب

منابع درس خلاقیت نمایش کنکورهنر

تاریخ سینمای هنر 

با توجه به گستردگی و پراکندگی منابع درس خلاقیت نمایشی، بهترین روش، انتخاب منابعی است که با حجم کمتر، اطلاعات بیشتری را در اختیار داوطلبان قرار دهند

منابع پیشنهادی:

1-. کتاب های درسی

کتاب نمایش سازمان سنجش

اصول و مبانی نمایش عروسکی

اصول و مبانی ماسک و گریم

اصول و مبانی طراحی صحنه

آشنایی با ادبیات کهن ایران و جهان

ادامه مطلب

گواهی موقت دیپلم

 

مسئولیت مغایرت بین مفاد گواهی موقت قبولی

گواهی موقت دیپلم

گواهی موقت دیپلم جزو مدارک ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری و همچنین ثبت نام دانشگاه ها است. حال نحوه دریافت آن و همچنین اهمیت و کاربرد آن تا زمان اخذ اصل گواهی دیپلم بسیار مهم است. با تکمیل مدارک لازم و پایان تحصیلات متوسطه جهت ادامه تحصیل و موارد دیگر این گواهی را می توان دریافت نمود.

کلیه دانش آموزان دوره متوسطه پس از فارغ التحصیلی مدرکی دال بر اتمام این مقطع دریافت می نمایند که بسیار حائز اهمیت است. گواهی موقت دیپلم برای همه دانش آموزان با شرایط لازم صادر می گردد و این مدرک دارای اعتبار است. در واقع این گواهی موقت دیپلم با اصل گواهی برابری می کند و برای ثبت نام در کنکور و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی گواهی موقت دیپلم به کاربرد و نحوه دریافت آن بپردازیم و اهمیت آن را پس از فارغ التحصیلی تا زمان دریافت اصل گواهی دیپلم مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب

قبولی درآزمون تیزهوشان ونمونه دولتی

ادغام آزمون تیزهوشان

 مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان از جمله مدارسی هستند که به لحاظ سطح علمی در درجه بالایی نسبت به مدارس معمولی قرار دارند. هدف مهم این دسته از مدارس این است که از استعدادها و قدرت تفکر دانش آموزان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر بسیار مورد توجه دانش آموزان و والدین آن ها قرار گرفته از این رو هر ساله داوطلبان زیادی سطح علم و دانش خود را در آن محک می زنند و با یکدیگر برای تحصیل در این مدارس به رقابت می پردازند.

همانطور که می دانید دانش آموزان استرس بسیار زیادی برای شرکت در این آزمون ها را دارند لذا داوطلبان می توانند با روش های درست درس خواندن و همچنین یادگیری نحوه درست تست زدن درصد قبولی خود را بالا ببرند. لازم به ذکر است که آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری و در قالب یک آزمون برگزار می شود.

ادامه مطلب

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان

تاریخ برگزارآزمون تیزهوشان

 متقاضیان شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ جهت ورود به پایه هفتم و پایه دهم پس از ثبت نام به صورت اینترنتی می بایست جویای زمان برگزاری آزمون تیزهوشان باشند . هر ساله مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تاریخ برگزاری آزمون مداس تیزهوشان هر یک از دوره های متوسطه اول و دوم را در دفترچه ثبت نام اعلام می نماید.

ادامه مطلب

درصد های لازم برای قبولی نمونه دولتی

میزان تاثیر دروس بر درصد های لازم قبولی

برای قبولی در آزمون ورودی نمونه دولتی 1401 - 1402، کسب حداقل تراز لازم برای قبولی در این مدارس یکی از الزامات مهم آن محسوب می شود. هر چه درصد دریافتی از آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به عدد 100 نزدیکتر باشد، درصد قبولی داوطلبان نیز افزایش خواهد داشت. در نتیجه این داوطلبان می توانند در مدارس نمونه ثبت نام کرده و به تحصیل در آن ها بپردازند.

ادامه مطلب

منابع آزمون نمونه دولتی

مطالعه کتاب های فوق ضروری 

مدارس نمونه دولتی هر ساله برای انتخاب دانش آموزان با استعداد اقدام به برگزاری آزمون می کنند. مدارس نمونه دولتی در کنار کیفیت مناسب آموزشی، دارای شهریه کمتری نسبت به مدارس تیزهوشان هستند و این موضوع می تواند یکی از دلایلی باشد که موجب شده دانش آموزان زیادی علاقه مند به تحصیل در این مدارس باشند.داوطلبانی مجاز به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هستند که پایه نهم را گذرانده و می خواهند در پایه دهم شروع به تحصیل کنند. دانش آموزان با شرکت در این آزمون، سطح علمی خود را با دانش آموزان دیگر می سنجند و در صورت کسب حدنصاب نمرات می توانند تحصیل خود را در این مدارس آغاز کنند. در این مطلب به منابع مورد نیاز جهت کسب موفقیت در آزمون مدارس نمونه دولتی می پردازیم.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد